28+2

Veckorna susar förbi och för varje dag blir jag större och otympligare... suck, denna graviditeten har inte riktigt gått som jag tänkt mig (inte för att man kan bestämma sånt men en idé har man alltid i huvudet) Till skillnad från hur det var när jag väntade Neo och Melanie så har jag lagt på mig mer vatten (och därmed även mer vikt), jag har ondare av både foglossning och i ryggen som jag känner inte riktigt har hängt med mellan graviditeterna och jag är inte ens nästan lika hormonstinn (även om Philip antagligen tycker motsatsen). 
 
Gravidmässigt känns det ändå som att det inte är mycket att uppdatera.... magen är STOR! 

SF måttet v. 25 var 28, med andra ord på övre gränsen av vad som anses normalt, och sen dess har den bannemej blivit ännu större. Vem vet vad barnmorskan kommer säga vid nästa besök.. äh bebisen kickar och har sig och jag peppar mig själv inför förlossningen som är ca 80 dagar bort. Mental förberedelse var det ja!:)
 
Kvällen idag bjuder på lite läsning, listskrivning, nybakt bröd och ett glas saft :D Har många saker som är i behov av att bli uppordnade så jag antar att det är dags nu :) Nu ska magen och jag lägga oss och slappa i soffan, ibland får man allt vara bra nöjd med livet ♥
2015-05-11 @ 19:56:09 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0