inskrivning nr 1

Fina mamma har varit barnvakt idag och jag har varit på inskrivning nummer 1! Tydligen delar dom upp inskrivningen på två gånger här så den 7e januari ska jag tillbaka igen och ta blod- och urinprover. Då kommer vi även boka in rutinultraljudet ♥ Idag togs vikt och blodtryck och så pratade vi igenom hur graviditeter och förlossning varit med barnen samt rabblade igenom den långa listan med sjukdomar som dom vill veta om man har eller har risk för att utveckla..
 
Nytt för den här gången är att jag kommer få ta extra tester för att mamma har psoriasis. Har aldrig behövt göra det innan, men de skulle göra ämnesomsättningstest för att se om jag behöver få medicin (aldrig någonsin hört talas om detta och fattar inte vad det har med saken o göra, men det är väl bara o ta provet och se glad ut).
 
Nu har jag även hunnit plugga en stund och resten av eftermiddagen ska jag spendera med mina fina små sjuklingar ♥
 
 
2015-01-12 @ 08:03:00 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0