11+1

Nu har dom fem små inläggen som jag satt på tidsinställning publicerats :) Vecka tolv är här nu och lite har hänt sen senast. Jag mår äntligen inte skit hela dagarna, utan mår tvärtom helt okej största delen av tiden! Var även på ultraljud i fredags, vilket är anledningen till att jag nu vågar publicera inläggen. Resultatet var en fin liten bebis som sprattlade runt, även om själva upplevelsen som ultraljudet innebar var sämst. Aldrig mer bokar jag in mig där för ultraljud! Barnmorskegruppen=sämst. Tre ynka minuter fick vi titta för 500:-...personlig och positiv upplevelse hell no.
 
Den 10 mars är det äntligen dags för rutinultraljud och sen äntligen få berätta för Melanie att det ska komma en liten bebis till familjen. Helt fantastiskt, känns mer verkligt nu när vi vet att det står rätt till i magen :)
 
Idag ska morfar få veta vad som pågår, och sen Philips mormor och morfar. Sen vet alla de närmsta :)
 
Nu på söndag fyller Neo 2 år. Min lilla kille har blivit så stor! Firande med lite mat och god efterrätt på söndag och lite trevligt sällskap. Allt jag vill ha♥
 
Mina älskade barn, det bästa jag har i mitt liv♥
2015-01-12 @ 12:55:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0