ÄNTLIGEN!

Nu är det gjort! Jag har klickat hem ett vagnpaket som jag spanat på länge nu och det känns helt pirrigt! En brio smile blir det, komplett med sittdel, liggdel, bilstol som passar till chassit, bas till bilstolen sen säng och skötbord på det. Första gången nånsin som jag gjort ett sånt stort köp. Stackars alla som fått lyssna på mitt tjat om den, men jag behövde det för att känna att det känns bra att beställa den. Lite tidigt är det, men sittdelen tänker jag använda med Neo när vagnen kommer så den kommer bli använd i alla fall. Fick höra hjärtat med dopplern hemma häromdagen med så det känns i alla fall okej att göra ett såpass stort inköp redan :) 
 
Idag är det söndag och dagen som bjöd på klarblå himmel har jag spenderat inne framför datorn. Lagom kul kanske. Men har fått ordning på en hel del av skolarbetet så det känns ändå bra. Tänkte ta mig en sväng med Issy sen så jag får komma ut och röra lite på mig idag med.Ut i friska luften och faktiskt flytta på rumpan en bit ;) 
 
Kvällen bjuder i alla fall på en liten början till diskussionsinlägg om italien efter napoleontiden. Ska se till att få lite skrivet så jag är ute i god tid denna gången även om inte resten av gruppen är det. Ibland är man så trött på dessa grupparbeten, men det är bara att jobba sig igenom det!
 
Puss och kram till alla mina vänner önskar Lina på superhumör! Bjuder på en bild på mina framtida pärlor med ;) Tror att Melanie och Neo kommer vara helnöjda redan innan bebisen kommer ;)!
 
 
 
2015-02-08 @ 19:06:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda

Men.. Trodde det skulle bli en ny tvillingvagn.. Jag som gillar känslan att köra en sån.. Kanske ska ärva den gamla och köra till affären med.. :)

2015-02-09 @ 22:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0