15+2

Tänkte se om det går att hitta lilla hjärtat idag och få lyssna lite på det... gör det inte varje dag, men det känns skönt att ha alternativet att göra det ibland när man inte kan känna några rörelser än. Känner mig dock konstig och spänd i magen när jag är ute och går.... sammandragningar eller ligamenten kanske? Ligamenten sträcks ju mer och mer och livmodern tränar sig så kan väl vara vilket som antar jag... eller kanske växtvärk? Inte ont, men lite obehagligt ibland bara.
 
Melanie och Neo fick rasa runt i Novahallen en timme efter att dom kom hem från Helene idag så Melanie var rejält trött och somnade redan innan 7 och Neo verkar ligga lugnt och ska sova hos Philip nu. Själv ska jag väl plugga...som vanligt. Hör ju inte till ovanligheterna just nu, men det lugnar nog ner sig snart.
 
Sitter väl en timme max ikväll och sen skriva mer imorgon. Skönt att få komma ikapp lite efter en period då pluggandet känts lite överväldigande. Godkänd på allt hittills och förhoppningsvis på rätt väg med de nuvarande uppgifterna så jag känner mig hyfsat lugn i alla fall.
 
Kanske ska passa på o gosa ner mig hos Melanie fem minuter innan jag börjar skriva om "Italien efter Napoleontiden..." Låter som något jag faktiskt känner för att göra, i förhållande till hur gärna jag vill sitta här och läsa i historieböckerna.
 
Förresten.... vagnpaketet är påväg! Fick mejl om det idag. Dom är verkligen inte långsamma i svängarna på jollyroom haha.
 
2015-02-09 @ 19:17:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0