vänner

Att ha vänner som man bara vet att man kommer ha för alltid är något som inte alla får uppleva. Jag har faktiskt sån tur att jag har ett par stycken. En utav dom har reagerat starkare på att jag ska flytta och jag blir på ett sorgligt sätt glad (förklaringen kommer) över att hon känner så. Hon är den enda som reagerat så starkt och jag är glad för att jag vet att jag betyder så mycket för en annan person. Jag är ledsen för att hon är ledsen, men ändå glad.
Jag har satt ett avtryck i hennes liv, och ett avtryck försvinner inte så lätt det ska du veta!
Hon är älskad av Melanie (Neo har inte vett än att älska någon annan än mig, men han kommer känna precis likadant när han blir större) och av mig. Hon har funnits vid min sida länge nu, och hon kommer stanna där vart jag än bor. Jag är så oändligt tacksam för dagens teknologi, den senaste tiden mer än någonsin, och nu kommer den bli ännu viktigare.
 
Du kommer aldrig bli av med mig, jag är bara ett samtal bort och du kommer inte slippa oss. Varken mig, Philip eller monsterkidsen. I love you systra mi, alla andra ord är egentligen överflödiga!
 
 
Mina numera sött sussande små monster ♥
 
2013-09-28 @ 21:58:34 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda

Kära fina underbara du. Ord kan inte förklara hur ont det gör att ni ska flytta ifrån mig. Det krävs inte mer än att börja tänka på dig, eller på dina två små, så är det kört. Jag älskar er så sjukt, allihop. Kommer bli så tomt. <3

2013-09-30 @ 18:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0