kom ihåg lista

Hjärnan maler hela dagarna och ingenting hinns med. I varje fall känns det så. Nu blev allt så hastigt och lustigt eftersom jag faktiskt fick en lägenhet. Känns lite pirrigt i magen att jag snart ska skriva på mitt allra första egna hyreskontrakt! 
 
Dock innebär det att jag har ÄNNU MER att göra *får smått panik av att ens tänka på det* För nu har jag inte råd att anlita flyttstäd och jag får be till gudarna att jag hittar dom försvunna nycklarna för annars kommer detta bli en väldigt dyr historia... så... dagis och räkningar är uppsagda, ungefär halva lägenheten är nerpackad (mao massa kvar att packa). Och jag måste anmäla mig till universitetet med! 

Rörigt rörigt, och stressigt stressigt i min hjärna. Får ta och sätta mig ner och skriva en lista snart så inget viktigt glöms bort. Hua....
2013-09-19 @ 09:02:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Lilla hjärtebarn. Jag finns här som hjälp och stöd. Självklart fixar vi flyttstäd! Du anar inte hur många flyttstäd jag har gjort ;)

Håller tummarna för att nycklarna dyker upp.

Kram

2013-09-20 @ 07:52:03
Postat av: Ellen

Vad/var ska du plugga? Ska hela familjen flytta med?

2013-09-20 @ 22:29:01
Postat av: Angelika - mamma till William & Nellie

Oj vad snällt. Då ska jag absolut ha henne i tanken om vi köper in mat för att laga. Perfekt! Vad tror du hon skulle vilja ha betalt för det i så fall? Bra att veta så man kan räkna på alla alternativ sen :)

Tufft att fu kommit så långt på vägen :) tror flytten kommer gå awesome

2013-09-21 @ 07:28:20
URL: http://mammaangelika.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0