fintorsdag!

Dagen började lite halvjobbigt, men den verkar bara bli bättre och bättre:) Inte nog med att jag fick en lugn promenad i solskenet, båda kidsen somnade snällt (Neo i vagnen och Melanie själv på sitt rum) så jag hann tillochmed träna. Känns redan som om hållningen blivit bättre :)! Sedan kommer posten (hör att det är mycket post och suckar över att räkningarna dimper ner) upptäcker istället att två av kuverten innehåller födelsedagskort och inte räkningar, och den enda räkningen (elen) som kom låg på 130 kronor mindre än förra månaden. Me like!

Dagen får sååå gärna fortsätta i samma anda! Imorgon kommer mami och Roy och på lördag blir det veckohandling och födelsedagsfirande. Jag älskar att förbereda mat inför veckan så det gör inget alls att födelsedag och handla mat infaller på samma dag hihi ^^

Nä nu blir det städning tills Neo vaknar och vill äta, sen ska träningshörnan i vardagsrummet organiseras och lägenheten ska "Melaniesäkras" så jag slipper städa så mycket som jag för tillfället får göra.

Fina barn, bråkigt och stökigt kan det vara, men när ni sover så fint så värmer det i hjärtat <3
2013-03-07 @ 14:26:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0