en månad

Nu är han redan mer än en månad min lille kille. tiden går galet fort! Melanie är på dagis idag för första gången denna veckan. Hon är så uttråkad och söker så mycket uppmärksamhet när hon är hemma hela dagen och jag knappt har tid för henne för lillebror skriker. Stackars tös är så glad på dagis och så nöjd när hon har lite att göra. Älskade hjärta♥
 
Just nu sitter jag och önskar att snön kunde ta och försvinna, men önsketänkadet slås snabbt ner när man tittar ut genom fönstret och inser att det snöar ännu mer. Woho! Aja nu har vi i alla fall en ordentlig bil med ordentliga dubbdäck så vi klarar snön ändå, ska snart lägga upp bild på den nya kärleken :)
 
Nu är det även dags för mig att börja träna känner jag. Har försökt hålla mer koll på kosten nu ett par dagar och sakta men säkert blir det bättre. Tog "före-bilder" igår så det ska bli intressant att se hur stora förändringar det kan bli :) Philip tog bilder han med så han har väl tänkt göra lite förändringar han också. Beach 2013 here we come! 
2013-02-20 @ 09:46:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0