Förändringar

Jag har en konstig känsla i kroppen. Den går inte att förklara, det är spännande, lugn, uppspelt, pirrigt, konstigt, skrämmande, sorgligt, glatt. Ja i stort sätt är det alla känslor på samma gång. När man står inför förändringar i livet så känns det som att det alltid är lika skrämmande. Just nu är jag glad, men ändå har jag en klump i magen. Jag har väntat så länge på en förändring, men nu när den knackar på dörren så känns det som att allt förändrades så hastigt och lustigt.
 
Eller ja, egentligen är det inte helt hundra än. Man ska inte ta ut något i förskott, men jag kan inte låta bli att tänka på det. Men imorgon vet vi. Klockan 11 imorgon ska vi nog veta vad framtiden har att erbjuda oss och vart vi påbörjar nästa måndag.
2013-08-21 @ 20:29:42 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0