v23!

Tiden går snabbt. Idag är första dagen på vecka 23 (alltså 22+0) Känner rörelser.. tydligare än innan men absolut inte ofta utan mest när jag verkligen koncentrerar mig ordentligt.
Helgen bjöd både på det ena och det andra. Great minds think alike som man säger för jag hade planerat att jag och Philip skulle på bio nästa helg men han överraskade mig med bio i fredags så det får bli vanlig hyrfilm nästa helg efter turen till jönköping :) 
Här är bild från i fredags då jag inte hunnit ta någon alls idag än ^^


 
Idag blir det inget utöver det vanliga dock. Lite städning och en promenad nu på förmiddagen sen ta det lite lugnt i eftermiddag skulle jag tro. Med andra ord en dag som alla andra, men det är skönt ibland det också!
 
Bjuder på söta bilder från "utedagen" som vi hade jag, Nadiah och Sophie och alla barnen. :)




Finfina små barn allihopa! ♥
2012-09-17 @ 09:44:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

Håller med fullständigt. söta är de allihop - men mest mítt lilla hjärta förståss :) De ser ut att ha de riktigt härligt!

Kramisar

Mamma/Mormor

2012-09-17 @ 17:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0