älskade lilla prinsessa <3

Fina lilla Melanie har varit så duktig så på dagis hela veckan nu, lika glad varje gång jag lämnar henne och precis lika glad när jag hämtar henne. Det har varit lite svårt att få henne att somna/fortsätta sova ett tag och hon har vaknat i ottan. Men ikväll var hon så mysig. Hon ville inte sova så vi satt och sjöng vaggvisor i typ 15 minuter och hon somnade i min famn. Så länge sen det var så, och det var så mysigt att jag inte ville lägga ner henne. Min fina♥
 
Lägenheten är förövrigt helt städad nu. Känns jättekonstigt. Har fått alla grejer sålda och massa annat utrensat så nu är det... städat.. så skönt att ha ett lite lugnare liv här hemma! Så nu har jag tagit tag (för typ miljonte gången) med Issys ensamhetsträning samtidigt som jag tar tag i intresset som jag faktiskt har för matlagning och bakning. 
 
Tiden bara rinner iväg... nu är det snart dags för sängen vilket förhoppningsvis leder till en god natts sömn ^^
 
 
2012-09-07 @ 21:44:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0