sockerfria oktober dag 1

Första oktober idag så nu är det sockerdetox som gäller precis som förra året :) Men i år har jag Philip med mig...får se hur det går för honom som redan börjar få jobbigt sockersug. Sockerabstinens *100 xD

Började dagen med en morgonpigg Melanie (som påverkades av fullmånen och sov jättedåligt?) Käkade lite yoghurt med bär och banan innan Mellis skulle till dagis glad i hågen som alltid! Alltid lugnt och skönt när Mellis är där. Jag hinner städa, tvätta, diska och allt annat som måste göras innan issy ska ut och lunchen ska fixas. Idag blev det broccolisoppa och en pannkaka med kanel:)
Sedan packade vi ner oss och gick allihopa till VFG.. fy fasen va långt det är.... tog typ 1,5 timme och efter den promenaden var träningsdagen fullföljd med 1 mil promenader.

Men nu är jag såååå trött.... som tur är förberedde jag maten i förmiddags så ikväll smaskar vi i oss bulgogi! Älskade mat som innehåller det mesta som behövs för att hålla höstförkylningarna borta ^^

Men nu ska jag passa på att städa lite innan Philip och lillskrutten kommer tillbaka från apoteket... eller ska jag kanske bara slappa i soffan och kolla lite på tv? Lutar nästan åt det andra alternativet såsom kroppen känns nu!
2012-10-01 @ 16:38:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0