nedräkning!

Nu är det härmed nedräkning som gäller:) 99 dagar kvar till BF^^
Har känt som om jag har haft lite sammandragningar men inget mer än så ^^ Har börjat bli stel i kroppen och har ont i ryggen och höfterna ibland så ska börja stretcha lite, fortsätta med promenaderna och hoppas på att det blir bättre snart.
 
Stackars lilla Melanie har gått och blivit sjuk. Eller ja antingen har hon fått i sig nånting dåligt eller så kan jag och Philip vänta oss ett par dåliga dagar med vinterkräksjukan snart. Enda positiva är att jag idag fick den första spontana sovmorgonen på länge. Mellie vaknade lite innan nio, drack en flaska välling, fick upp en del av den, drack en flaska vatten och somnade om igen och nu ligger hon jämte mig i soffan och sover stackaren. Lillplutt får se till och bli frisk snart lilla hjärtat ♥
Idag väntar PW runt sjön med jenka nu på förmiddagen, sen massa svätt och lite städ innan det bär av till pappa för hockeymatch och god mat :) Melanie får lite pappatid med Philip idag istället för Leos lekland med morfar som planen egentligen var. Det får bli av nästa helg istället när älsklingsmellis är kry igen.
 
Eftersom Melanie sover i soffan och jag inte vill råka väcka henne så får det bli lite påläsning om periodisk fasta en stund istället för städ innan jag åker till simhallen och möter upp Jenka^^
 
Älsklingsplutta♥
2012-10-13 @ 10:25:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0