kvällens undersökning

idag har jag testat på att göra egen nyponsoppa på nyponskalsmjöl.. det var lite annorlunda i konsistensen eftersom det blir som om man hade kli i ungefär men med lite sötning så smakade det faktiskt riktigt bra! I receptet stod det att man skulle använda råsocker men jag körde på en del honung, en del sötningsmedel ungefär. Ska även försöka hitta lite inspiration till ny mat här hemma. Idag lutar jag åt att försöka hitta nåt gott recept på sötpotatis och försöka hitta lite att göra på det vi redan har hemma eftersom mannen och dottern ruinerar mig med alla dessa sjukhusbesök! ;)

Huvudsaken är att dom mår bra båda två. Särskilt lilltösen som skrämde oss ordentligt i helgen men nu har vi både medicin och instruktioner om hur vi ska göra om det skulle vara så att det händer igen. Har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Har svårt för att lägga henne på kvällen och inte kunna se henne och se till att inget händer... Min älskade tjej höll på att skrämma livet ur mig. Men jag antar att det är det föräldraskapet är... ett evigt oroande för vad som kan hända. Älsklingstjej va jag älskar dig försök att hålla mammas hjärta i gott skick <3
2012-10-15 @ 19:50:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej

Nu har du hittat pudelns kärna gällande föräldraskapet. Det var vad jag sa till dig när du berättade att du väntade Melanie och jag började oroa mig. Du undrade varför jag inte kunde vara glad för er skull. Mitt svar till dig då var att "Jag är glad för er skull men jag är din mamma det är mitt jobb att oroa mig" :)

kram!

2012-10-17 @ 07:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0