hemmadag

Idag blev slödag med Melanie även om jag hade så mycket som jag ville göra... alla fröknar på dagis hade fått magsjuka så dom frågade om jag kunde ha henne hemma idag, vilket jag såklart inte har nåt emot, men städningen blir ju aldrig gjord med yrvädret hemma! Imorgon måste hon dock dit eftersom jag har både tandläkarbesök och barnmorskan på förmiddagen. Skulle varit skönt att haft barnvakt istället så Melanie inte får magsjukan men det är så kort varsel så får helt enkelt lämna henne på dagis en stund och hoppas på det bästa!

Är i vecka 28 idag så tiden den går även när man är hemma :) Bebis i magen bökar runt en hel del! Mest på kvällen och natten, men en hel del på dagen med^^ Full fräs på båda mina barn hela tiden just nu. Ska bli så kul att se vad det är för liten som är där inne och väntar på att komma ut ^^ 90 dagar kvar tills du är beräknad att vara här! <3
2012-10-22 @ 20:34:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: amanda

först nu insåg jag att det faktiskt är en liten människa i din mage.. rätt läskigt.. precis när man lärt sig hantera (söva) den första så kommer en ny.. vet vad du ska få i 21årspresent iaf, något du aldrig sett förrut ;)

<3

2012-10-23 @ 16:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0