27+2

Förmiddagen har varit fullspäckad idag, efter Melanie fått komma till dagis blev det en snabbfrukost. Sedan blev det tandläkaren där jag fick fina kommentarer om min munvård och eftersom jag inte får röntga tänderna så var allt klart på 15 minuter. Det snabba besöket hade Issy inget emot när hon fick springa runt i rastgården en stund innan BM. Väl på Mvc gick allt bra, SF låg på 28, hjärtljuden på 140 och blodtrycket på 125/70 :) Valde att inte väga mig idag men nåt säger mig att hon kommer fortsätta försöka få mig att väga mig även om jag försäkrade henne om att jag håller lite koll här hemma och kommer säga till ifall jag skulle gå upp onormalt mycket eller nåt... äh får se nästa gång jag går dit ^^


Nu ligger Melanie och sover och jag har fixat disken... har en hel del städ att göra idag med eftersom jag knappt hann göra det igår när Melanie inte var på dagis.... magsjukan gick så jag valde att ha henne hemma för säkerhets skull. Vill INTE bli magsjuk just nu... då skulle jag nog inte orka med vardagen :s Philip fick hem den nya datorn igår med så han ägnade hela eftermiddagen åt att bygga ihop den så ingen hjälp där inte! Men jag fick 1 timmes promenad i alla fall runt sjön med Jenka då vi fick klaga av oss lite :) Ont fick jag dock... foglossningen kändes men inte värre än att jag kan leva med det.... bara jag får klaga av mig lite ibland så ska det nog gå bra ^^
 
 
Sen när min finfina tjej vaknar får vi se om vi hittar något kul att göra idag med när vädret är lite rått. Älskade barn du är det finaste jag har!♥

Vecka 28 med skruttmelanie♥
Ska ta bild på nuvarande magen med lite senare sen :)
 
2012-10-24 @ 13:08:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0