snabbt inlägg 31+2

innan Melanie ska hämtas på dagis. Försov oss imorse, hur ofta händer det?! Normalt sätt blir vi väckta långt innan larmet ens ska ringa men idag väcktes vi av att mamma ringde vid åtta och insåg snabbt att vi hade 15 minuter på oss att göra oss i ordning. Det var väl för att hon sov så lite igår under EEG-undersökningen antar jag och sen somnade hon inte om igen så....
I alla fall: Philip hann till sin kurs, Melanie lämnades på dagis och jag var hos bm vid 9 så det var snabba puckar!
 
Allt såg bra ut med bebisen ialla fall. Hade gått upp ca 10,5 kg sen inskrivningen tror jag, blodtrycket va typ 115/60 och blodsockret va bra. Det lilla hjärtat slog 150 slag i minuten och som jag misstänkte så låg huvudet neråt :) Han är inte fixerad eller så, men jag kände på mig att huvudet var neråt eftersom jag känt att han "sjunkit ner" på nåt sätt.
 
Nu ska jag snart gå och plocka upp min lilla tös på dagis, tar nog med henne och handlar sen och sen blir det sova:) Fick godkänt på min första universitetsuppgift (lycka och lättnad!) så nu fick jag lite motivation att komma igång med andra uppgiften ordentligt och försöka lämna in den i början av nästa vecka:)
 
 
 
"Lilla" magen i 31+2 :)
 
jämförelse med 21+4, alltså tio veckor sen :)
2012-11-21 @ 11:34:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma

hej gumman
Grattis till godkänt på första inlämningsuppgiften! :)

Om man tittar på bilderna på din mage så ser du inte jättemycket större ut - magen är liksom bara spetsigare ;)

Kram

Mamsen

2012-11-21 @ 15:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0