seg dag

Har haft svårt att andas natten till idag och nu under dagen... kul att man inte kunde hålla sig helt 100% frisk...
Philip är och sitter barnvakt atm, Melanie somnade utan några protester för en timme sen och istället för att plugga sitter jag och gör något som jag faktiskt gillar att göra: Sätter ihop ett kostschema! maten är utformad från medelhavskost"dieten" (Vill inte kalla det diet för det är helt normal mat som man kan äta hela livet och alla förknippar diet med att svälta typ). gör ALLT: Lagt upp träning, delmål, inköpslista, prisinfo och recept såklart :)
Nu måste jag bara hitta någon som kan följa det! eller.. alternativt är att jag gör det själv, men då får det bli anpassat efter så många för Philip gillar inte det ena och inte det andra, melanie kan inte äta allt och jag själv... ja jag får bara leva med det! x(
 
Medelhavskost verkar vara en av de smartaste kosthållningarna jag läst om. Liknar GI på många sätt, men det lockar med lite roligare namn antar jag ;) De recepten jag har valt kommer från hela världen så förutom livsmedlena så är det inte så mycket medelhavskost utan mer kost från hela världen- Intressant måste jag säga. Har alltid älskat att göra sånthär, även om jag inte är sugen på att följa det själv. Är ändå glad att jag fått ihop något så bra!:)
2012-11-17 @ 20:14:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0