bild:)

 
såhär stor var magen igår i v 32+0 :) Tror att ungen i magen valde att trycka sig utåt! Särskilt ut på vänstersidan trycker det heeela tiden. Minns inte riktigt hur jag mådde förra gången (förutom att jag är rätt säker på att det var runt denna tiden som halsbrännan började). Just nu mår jag faktiskt väldigt bra! Har liiite halsbränna, men känner mig lättare i kroppen nu än jag gjorde för någon vecka sen, det verkar gå i skov det där med hur man känner sig i kroppen. Just nu ser jag väldigt mycket fram emot att börja träna efter bebbe kommer ut :)! Kommer förmodligen inte bry mig så mycket precis i början när han har kommit, men ska bli spännande att se om jag lyckas nå dom målen som jag satt åt mig sjävl :)
 
Läste lite gamla inlägg i bloggen och kom fram till att vid den här tiden hade jag precis kommit tillbaka från England. Denna bilden kommer från ungefär samma tidpunkt (eller ja en veckas skillnad). Lite annan vinkel så jag ser lite mindre ut där, men det var inte så stor skillnad som jag minns det ^^
 
 
Börjar dricka lite hallonbladste idag med, dags att börja förbereda lite inför dagarna då bebbe ska komma både ut och hem. Ska skriva en lista som jag och Philip ska gå igenom. Dels vad vi kan göra hemma själva och dels vad vi vill att dom ska göra på sjukhuset. Känns konstigt att det redan är dags för det! Känner mig nästan lite stressad med inlämningsuppgifterna när jag tänker så haha x)
 
På tal om dom så är det dags att sätta igång och läsa igen. Kan inte sitta vid datorn hela dagen!  Mycket som ska hinnas med :)
2012-11-27 @ 10:08:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0