6 november

Tiden bara försvinner! Igår började jag min marknadsföringskurs... det är kämpigt men det får gå! Igår va det även första dagen på vecka 30 (29+0) så dagen i ära tog jag faktiskt en bild!
 
 
 
 
Har ett par gånger nu haft något som känns som värkar men jag vet inte riktigt vad det är... i förrgår i badet så fastnade jag och skrek på Philip för det gjorde så j*vla ont. Som en av dom intensivaste värkarna samtidigt som det högg till i vänstersidan..hua.... sen inatt hade jag det igen... tror det var 4 ggr sen molvärk däremellan och det var inom loppet av ca 1,5 h.... Får se hur det går inatt, händer det igen så ringer jag förlossningen för det hugget i vänstersidan är inte o leka med, vågar inte röra mig när jag känner värken komma för jag vet att det kommer göra så ont...
 
Måste laga mat nu dock... och hämta Melanie, och plugga, och städa.... Waaah jag kommer bli galen!
2012-11-06 @ 11:33:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0