32+0

Fick ett bra tips i kommentarerna att försöka hitta privata hyresvärdar, det ska vi absolut göra :)! Vi jobbar för fullt på att slippa bo hos skithyresvärdar så man faktiskt kan må bra med sitt boende ^^
 
Som rubriken lyder... redan vecka 33! Helt galet va snabbt tiden går nu! 80% av graviditeten är redan avklarad :) :
 
Första dagen for din senaste mens var 16-Apr-2013
Ditt förlossningsdatum är beräknat till: 21-Jan-2013
Du är gravid i vecka 32+0 
Bebisen väger ca 2012 gram.
Bebisen är ca 44,3 cm från hjässa till fot. *
Du har klarat av 80% av graviditeten.
Du har 55 dagar till förlossningen.
Din första trimester varar från 16-Apr-2012 till 15-Jul-2012
Din andra trimester varar från 16-Jul-2012 till 13-Oct-2012
Din tredje trimester varar från 14-Oct-2012 till 21-Jan-2013
 
 
Helgen spenderades uppe i Floda med finmiddag på fredagen (4årsdagen ju;)!!) på restaurang Amvrosia tror jag att den hette. Suuupermysigt! Första gången på länge som vi hade en helt perfekt dag.
På lördagen var vi på Liseberg och hade det mysigt bland all den fina belysningen. Melanie var arg som ett bi så fort mormor satte ner henne dock haha så min kära mamma fick sig lite armträning ;)
 
Men nu är det tillbaka till verkligheten igen med städning som måste göras idag och en uppgift som jag måste påbörja pronto så den blir klar denna veckan och jag lyckas följa deadline som jag satt åt mig själv. Annat tråkigt som föräldrapenningsansökan mm är i alla fall gjort så nu ska jag plocka undan lite snabbt och se ifall Melanie sover tillräckligt länge för att jag ska hinna läsa klart dom sista sidorna i det nuvarande kapitlet i kurslitteraturen.. Sen är det bara 50 sidor kvar.. "bara"...  men det går ! Måste göra det nu så jag får lite tid över till annat ikväll känner jag. Bara att jobba på som vanligt:)
2012-11-26 @ 13:26:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

Hej

Tack för en mysig helg. Att bära på Melanie gjorde inget även om jag fick lite mjölksyra i armarna efter ett tag och var lite öm i musklerna i går :)

Det kan inte vara kul att sitta i en vagn när det är så mycket folk. Man ser ju bara en massa ben. :)

Puss

Mamsen

2012-11-27 @ 08:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0