30+4

 
Har inte haft tid att sitta framför bloggen på ett tag. Igår lämnade jag nämligen in min första inlämningsuppgift på universitetet så nu sitter jag med spänning och hoppas på att den blir godkänd!
Magen växer och jag orkar knappt vara ute och promenera längre, blir bara trött och får ont typ direkt... men jag ska komma igång igen hoppas jag!
En lite halvkass bild på hur magen ser ut, men det får duga för idag, bilden är ett par dagar gammal men dom nyare bilderna finns fortfarande bara i telefonen!
 
 
Stackars Melanie har haft så mycket problem med magen nu den senaste tiden att jag idag har spenderat förmiddagen med att läsa tips på internet, göra kiwipuré, skriva mat/dricka-tips och handla saker som ska hjälpa henne. Tycker så synd om henne när hon gnäller halva natten och gråter för att hon har så ont :( Har även sagt till dagispersonalen att undvika att ge henne banan till fruktstunden och mjölk till maten eftersom det kan vara dåligt för magen. Hoppas, hoppas, hoppas att det funkar så hon inte förknippar att göra nummer 2 med att det ska göra jätteont.. kan ju vara därför hon inte gärna äter längre. Om vi har tur får hon tillbaka aptiten med dom små förändringar som vi gör nu! Vi får väl se om en vecka eller så om det förbättrats något!
 
Liten skrutta ska slippa ha ont♥
 
 
2012-11-16 @ 11:31:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0