2012-03-28

Just nu har jag en sån period då jag bara väntar och hoppas. Philip har teoriprov idag så det håller jag tummarna för. Väntar på resultat från det. Väntar förhoppningsvis på skatteåterbäringen som verkar komma till alla andra, men inte till oss. Väntar på att få veta om jag får jobbet eller inte, dom skulle höra av sig i mars så det borde vara snarast. Ja ni förstår principen. Jag väntar.

Och jag måste bara säga, fy fan va tråkigt det är! Jag avskyr att vänta på så många saker, och saker som dessutom är viktiga. Waaaah vill jag skrika men det går inte för då väcker jag nog Melanie som för första gången på typ en vecka sover själv på dagen! Success, det kanske betyder att hon äntligen håller på och tillfriskna? Hoppas kan man alltid ^^

Tyvärr har jag en massa städ och disk kvar men sen efter det ska jag ut på långpromenad bort till Philips skola tror jag ;) Gick sträckan med Amanda igår och det va sååå skönt! Det fina vädret boostar verkligen humöret, även om man bara sitter ute och inte gör nånting så känns allt mycket lättare sen. Love it ♥
2012-03-28 @ 12:43:07 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0