2012-03-24

Ickemysig läsning följer:

Magsjuk mamma, magsjuk dotter. Woho! Melanie sov från 6 på kvällen till 10 på förmiddagen med ett litet avbrott då hon spydde ner hela sin säng. Jag har dejtat toan i princip från igårkväll fram tills lunch idag och har i övrigt bara legat i soffan och sovit. Melanie verkar i alla fall må bättre nu och jag har lyckats få i mig två tuggor av en macka, två skorpor och saft i stora lass. Tog sin lilla tid innan jag ens kunde dricka något men nu är det på g! Dock har jag fått halsbränna på kuppen....sucks.. Dessutom är det superväder ute och jag har inte satt min fot utanför dörren. Får hoppas på att jag mår bättre imorgon och att vädret håller i sig. Skulle vara mycket trevligt att faktiskt få njuta av vädret lite jag med!

Nu ska jag dock återta min plats i soffan och slöa en stund till så huvudvärken försvinner.
Klaga♥
2012-03-24 @ 16:28:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma

Magsjuka är inte kul. Det märkliga med barn är att de kan vara hur sjuka som helst men har ändå energi nog att leka och busa...



Krya på er älskade barnet.



/Mamsen

2012-03-26 @ 08:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0