2012-03-12

Först och främst, tack till mina vänner som var här igår och firade min 20-års dag. Har så många fina vänner som alla är grymt speciella. Stort tack till alla för fina presenter och massa uppvaktande, det är alltid kul att känna sig lite extra uppskattad under en dag eller två :)

Fick en kommentar med frågan hur det går med jobbsökandet. För dom som intresserar sig så är läget som sådant att jag varit på arbetsintervju, ska få svar under mars någon gång. Har i övrigt sökt jag vet inte hur många jobb med nej efter nej som svar. Får helt enkelt se hur det går, men söker som en galning gör jag iaf!

Idag verkar det bli en tråkdag. Vädret är super men Philip är sjuk så det är ju inte så kul iaf... ska väl gå och försöka få honom att komma upp en stund och ta nåt o dricka, får se hur mycket jag måste kämpa denna gången x)
2012-03-12 @ 07:35:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0