spawnar

..om allt och inget. Melanie sover och Philip är påväg hem snart så jag har lite tid över för mig själv. Försöker hitta ett sätt att hålla vikten den närmsta tiden och har hittat ett par alternativ som jag skulle vilja att mamma testar med mig så jag kanske har lite stöd i alla fall. Philip är ju inte direkt bra stöd med sina chokladkakor... inte för att jag är sugen på dom men det irriterar mig att han äter så mycket utan att gå upp! Tänk om man ändå hade det så lätt...
 
Ne nu ska jag inte sitta här och klaga, utan man får ta och göra något åt det istället. Har flera idéer nu som jag kanske borde skriva ner så mamma kan säga vad hon tycker också. Vet ju inte ens om allt går att göra nu ens en gång, det finns så mycket man inte får äta!
 
Ne nu ska jag ta och smörja mina kräftröda armar i hopp om att dom ska sluta vara så kokheta, och så ska det göras iordning picknick och dessert till midsommarmiddagen. Mycket att göra idag ^^
 
Älskade bebis på bild tagen för någon månad sen :)
2012-06-22 @ 12:40:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0