2012-06-15

Studentveckan är över och har varit super! Först var det Erik som gick ut och sen Evelina och det va så fint att se dom! Man minns verkligen hur man kände när man var där själv. Nu har jag en vecka ledigt (hoppas jag) att se fram emot innan midsommar och arbete på schema. Ska bli trevligt med lite extrapengar dock får man väl erkänna, det är bara o kämpa på. Just nu är jag bara så trött hela tiden att jag knappt orkar tänka på arbete! Ikväll blir det ett varmt bad och tidigt i säng så kanske jag är piggare imorgon i alla fall. Borde kanske kolla på lite resor med och se om det är något som är aktuellt nu i slutet av sommaren, återstår att se, men hoppas kan man alltid!
Ciao
2012-06-15 @ 15:12:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0