tankar

Just nu har jag så mycket som bara snurrar runt i huvudet.
Hur ska jag göra med jobb till hösten? Jag vet just nu inte ens hur länge jag kommer orka arbeta.
Vad ska jag göra när föräldradagarna tar slut? Har typ 40 dagar kvar för Melanie vilket är lite mindre än jag hade velat ha.
Hur ska jag kunna lämna Melanie på dagis så jag kan jobba om jag måste göra det? Hon är fortfarande min bebis, hon ska inte behöva vara på dagis i så många timmar som kommer krävas.

Det känns som om jag inte räcker till. Skulle vilja vara hemma mer för Melanies skull. Jag hinner inte med städning. Bara jobbar och jobbar.... men vi har i alla fall pengar? Det är alltid något. Har aldrig haft så hög inkomst som jag har nu. Det får bli spara, spara, spara så vi har tills nästa år.
Sen har dom klassiska tankarna om hurvida näringen som liten får i sig är tillräckligt... skulle aldrig kunna förlåta mig själv om det händer något för att jag inte har varit sugen på... något.. alls...

Usch och fy, tänk om livet ändå kunde vara aningen enklare vissa dagar!
2012-07-13 @ 16:08:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0