2012

Nytt år nya förhoppningar.
Bloggen ligger jag lite på latsidan med, men det är inget som jag verkligen kommer kämpa för att bättra på, måste skriva för att jag själv känner för det och det har helt enkelt inte varit mycket i tankarna det senaste.
Igår var det nyårsafton vilket vi spenderade hos pappa. Melanie somnade för natten 12,10 så hon var med på tolvslaget mitt lilla hjärta, det absolut bästa som hänt mig 2011. Nu sover hon första tuppluren idag och Philip har också lagt sig efter att ha varit vaken till typ 8 i morse. Jag har sovit 4,5 timme tror jag, men känns helt okej ändå, är inte så trött som jag kanske borde vara.
Har insett att jag som alla år har tusen förhoppningar på det nya året och även om jag inte har några löften så har jag några mål. Målen är inte stora, men det är lite för att förbättra relationen jag har till både mig själv och andra:
*Börja träna regelbundet (och då förhoppningsvis gå ner några kilon samtidigt)
*Få snygga naglar
*Vara gladare mot Issy, hon har trots allt blivit en väldigt rofylld hund
*Försöka undvika småbråk med Philip
*Vara bättre på att höra av mig till mina nära och kära
Så kort och gott är väl detta lite av vad jag vill göra. Jag vill såklart vara den absolut bästa mamman och personen i övrigt som jag bara kan vara.  Men iår är det inga löften som att inte äta godis eller liknande, istället ska jag försöka det jag egentligen vill göra. Äta allt med måtta, träna så jag mår bra av det. Inte tvinga mig själv till något med andra ord.
Jag har höga förhoppningar på 2012 nu, så bäst att det blir bra ^^
2012-01-01 @ 09:41:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma

Man ska inte skriva något om man inte vill eller egentligen har något att skriva om... Även om jag gärna hade sett att du uppdaterade lite oftare :) Men jag är inte bättre själv...



Lagom nyårslöften till sig själv är bra, dessutom ska de vara lätta att hålla sig till. Annars misslyckas man och blir besviken. Jag står bakom dig min kära dotter - det vet du :)



Kram min älskade dotter!

2012-01-03 @ 10:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0