2012-01-30

Jahopp då var snart januari över. Och jag har verkligen inte hunnit allt jag ville hinna!
All tid framför datorn går åt till att söka jobb och kolla utbildningar. Har väl sökt iaf 10-15 jobb nu så något svar kan man ju alltid hoppas på. Har även ett par kurser i åtanke, främst distans tills jag vet att det fungerar med dagis osv men detta återkommer jag med. Skulle verklige behöva lite (mycket) hjälp och en heldag åsidosatt till jobb och universitetet. Imorgon ska jag och Mellis åka runt lite och lämna in cv och hoppas på något napp.
Förövrigt har Januari bjudit på många tråkiga och stora utlägg av pengar såsom nya däck och diskmaskin. Behövdes verkligen! Men ändå jobbigt när det går 6000 på två dagar..
Hoppas verklgien på jobbsvar, kan knappt sluta tänka på det. Men om jag skulle få jobb nu hur skulle jag då göra med Mellis? Kluven för vi behöver verkligen extrapengar. Vill inte använda sparkontot men när allt bara går sönder så måste man ju det så man tar alla jobb man får så man i alla fall kan bygga upp summorna igen.
Kul inlägg va? Ekonomi är kul.. nooot. Både jobbigt och roligt att vara vuxen!
Förövrigt har jag en liten tjej som har börjat gå riktigt ordentligt här hemma nu, springer som fasen ibland haha! Så ni får lite bilder på henne :)
Ser ut som en liten pojk?
pannkaka är gott!
screw you mom, im out of here!/Mellis
2012-01-30 @ 22:39:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0