2012-01-22

Bloggandet har kommit igång lite för tillfället tycker jag! Kom just hem från idrottskliniken där det varit öppet hus så jag och Jenka har tränat två ggr iaf!:) Imorgon aktiveras mitt träningskort så då drar jag med mig hela familjen till simhallen! Philip och Melanie ska få bada en stund medan jag tränar sen kommer jag göra dom sällskap ^^
Melanie började också gå igår, så söt! ♥ Innan har hon tagit kanske två-tre steg men igår vandrade hon runt i hela köket hemma hos pappa^^ Har fått med det på film men är inte så bra på det där med att lägga upp filmer tyvärr x) Stooolt mamma! Man kan ju inte låta bli att vara stolt så fort ens bebis gör nåt nytt, när det än händer i livet ^^
Har massa städning att göra idag med.. men det kan jag faktiskt leva med! När jag har tränat på förmiddagen så mår jag så mycket bättre. Skönt!
2012-01-22 @ 12:25:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0