2012-01-19

Skrev ett långt inlägg och det bara försvann.. kul! Kortfattat: Philip har stukat foten rejält och går på kryckor=massa extraarbete hemma. Jobbsökandet pågår för fullt då jag bara har jobb fram till 10feb. Inte kul. Jag hoooooppas på ett sommarjobb! Sen på universitetet en 100% kurs till hösten, det ser jag fram emot däremot! Snart fyller jag 20 vilket jag tycker känns galet xD Och jag är superseg pga den nya dieten.. eftersom att philip skadat sig så fuskar jag lite så jag har lite energi att jobba med iaf, kan inte gå runt och vara trött o grinig hela dagarna faktiskt! Nu måste jag verkligen städa! Och handla bläckpatroner så jag kan skriva ut mitt cv!
2012-01-19 @ 09:28:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jens

Hej!



Hur går det med jobbsökandet?



Typiskt att bläckpatroner ska ta slut så fort, eller hur?



Lycka till med allt,

Jens

2012-03-11 @ 12:07:56
URL: http://www.blaeckpatroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0