2012-01-15

Melanie har Philip åkte till Mellis farmor i fredags eftermiddag så sedan dess har jag varit ensam. Jag saknar henne när jag pratar i telefon med henne men annars har det gått bra. Har städat, diskat, tvättat, sökt jobb, kollat på vinterdäck, planerat träning och jobb för de kommande veckorna, undersökt utbudet på olika kurser här i Växjö mm. Visst låter det kul? Kanske inte men jag känner att jag har fått mycket gjort i alla fall så nu slipper jag förhoppningsvis städa så mycket nu i veckan som kommer!
Var hemma hos pappa och Erik igår och käkade moussaka och kollade på skräckisar. INTE smart att kolla på paranormal activity (+någon annan nja film) när man ska GÅ hem och sova ensam... somnade framför tvn och idag känner jag mig som ett vrak! Haha aja ikväll ska jag göra ansiktsbehandling, fotbad och allt annat sånt skönt så det blir lite skön ensamtid den här helgen med.
Ska slänga in lite bilder på min älskade prinsessa med. Får se om det blivit någon bra bild iaf :)
Första gången jag får bra bevis på att hon står xD
2012-01-15 @ 12:53:47 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0