12/1

Så mycket som måste göras här i världen. Ska söka till universitetet, söka jobb, undersöka varför jag inte fått någon bekräftelse på Melanies dagisplats, kolla över ekonomin och dra in lite pengar på andra sparkontot. Det är tusen grejer som vi vill ha så ska söka ett sommarjobb iaf för sparkontot ska inte användas på vad som helst! Måste få Mellis att kunna somna i sin egen säng på dagen och inte bara vid nattningen på kvällen och hitta nåt sätt att få henne o äta åtminstone en halv matburk per måltid.
Nästa vecka påbörjar även jag och Jenka projekt soppa! (mamma du får gärna vara med du också om du vill, stötta varandra liksom ^^) Så något säger mig att jag kommer vara ganska så grinig... dock kommer det bli lättare eftersom att Philip drar till sin mamma imorgon och tar med sig Mellis (och förhoppningsvis Issy också) så jag kommer ha en ren lägenhet ett tag framåt iaf
Sammanhängade text? Nja... men var bara tvungen att uttrycka att det helt plötsligt blivit så många måsten! Tror inte att jag gillar det här med att bli äldre på alla sätt, fyller ju fasen snart 20!
2012-01-12 @ 13:46:18 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma

2012-01-13 @ 15:55:45
Postat av: Mamma

Projekt soppa. Vad innebär det?

Vuxenlivet är inte alltid kul, men jag vill för allt i världen inte tillbaka. Inträdet i vuxenlivet gav mig två fantastiska barn som nu själva börjar ta samma steg jag gjorde för 20 år sedan. Jag ser på vid sidan av både med glädje och sorg.

2012-01-13 @ 16:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0