1 feb

Känner att mitt liv har börjat kretsa lite väl mycket kring att söka jobb och utbildning. Nu har jag i alla fall äntligen bestämt hur jag ska göra! Känns bra att faktiskt ha bestämt sig nu. Så nu är det bara o se vad resten av året har att erbjuda i sysselsättningsväg:) Visst, lite mer tänkande kommer alltid behövas men inte allt för mycket hoppas jag.
Melanie och jag har varit nere på öppna förskolan hela förmiddagen så inte mycket intressant har hänt, mest suttit och pratat med andra mammor och kollat på min lilla höna springa runt och leka. Hon har blivit så glad nu. Hon vaknar vid 7, om man är borta på förmiddagen säger hon inte ett ljud. Sen äter hon duktigt till lunch och somnar i ca 2 timmar. Sen är det fullt upp igen med att leka^^ Leos lekland och Nallen måste vara hennes två absoluta favoritplatser x) Hon gillar verkligen att vara runt andra barn så jag tror att hon kommer gilla dagis när den dagen kommer.
Nu är det för övrigt bara ca 5 veckor kvar tills jag fyller 20. Vad ska man hitta på då mån tro? Blir väl till o önska sig pengar i alla fall. Det finns så mycket jag vill göra hemma och köpa så det blir nog det. Mycket sparpengar har ju försvunnit nu iom nya däcken och diskmaskinen så jag vill verkligen inte behöva använda mer av dom.
Man har så mycket drömmar! Och det jobbiga är att man inte kan få allt på en gång. Tänk om man för en gångs skull kunde få allt man bara ville ha den dagen. Va skönt det skulle vara haha!
2012-02-01 @ 12:07:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0