snabb dipp...

Dagen som började så bra blev snabbt sämre... man känner sig otillräcklig när man varken hinner plugga eller ha det som man vill hemma 100 %... Melanie är av någon anledning jätteotrygg och ledsen ibland vilket skär i mammahjärtat... och hon har dessutom inte ätit en riktig måltid på jag vet inte hur länge.. oftast dricker hon inte ens en hel flaska välling längre. Jag vill ju att hon ska vara "normal" i viktkurvan och önskar verkligen att hon kunde få lite aptit tillbaka.. på en hel dag brukar hon oftast äta upp emot 1 flaska välling till frukost, lite frukt på dagis, lite kött på dagis (aldrig pasta, ris, potatis. bara kött) knappt något mellanmål på eftermiddagen ev ett rån med smör och sen på kvällen kaaanske hon äter typ... två matskedar mat.. HÖGST... och sen kanske välling på kvällen, men till och med det har hon börjat rata.. vad gör man?? Inga råd på bvc, ingen har något klart svar och även om hon verkar må bra så är det inte bra för hennes lilla kropp att få så lite energi.. 
 
Av allt jag var nervös över med barn så var inte matvägran en av de saker jag ens tänkte på.
 
Mammas mini jag älskar dig♥
 
2012-12-06 @ 12:43:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0