nyår

Nyårsafton idag... sjukt nog! Tiden går för snabbt, jag hinner inte med... för iom att det är nyår är det exakt tre veckor till bebis är beräknad att komma... 37+0 idag med andra ord.

Idag har vi en hel del att göra eftersom jag har min lilla idé att nyår ska vara nystart på alla sätt. Därför ska vi se till att få det riktigt städat här hemma, det ska finnas lagad mat i frysen (särskilt så vi har sen när bebis kommer), jag ska hinna plugga en del och bilen ska såklart få sig en genomkörare den med. Med så mycket förvärkar/sammandragningar som jag tror mig ha känt den senaste tiden så är jag väldigt sugen på att få bilen ordentligt städad och bilstolen installerad så allt är klart inför förlossningen.. Sen är det dags att packa bb-väskan med! Allt på samma gång nu :)

Men först ska jag fixa lite frukost till familjen som ännu ligger och sover. Melanie har börjat vakna helt skräckslagen mitt i nätterna så vi har alla tagit låååånga sovmornar nu ett tag. Men idag ställde jag klockan så jag ska hinna få lite gjort i alla fall, man kan ju inte sova bort hela dagen varje dag, även om det är skönt att hon åtminstone sover lite längre ibland... men nu står det gröt och macka på schemat, får se om jag hinner uppdatera lite sen när jag hunnit formulera mina nyårslöften inför 2013!:)
2012-12-31 @ 09:04:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0