34+2

shit va tiden går... redan vecka 35! Var hos barnmorskan igår. Hon jag går till normalt hade semester så det var någon vikarie som jag helt ärligt tyckte bättre om än någon annan barnmorska jag haft innan! Allt såg bra ut. Värdena var precis som vanligt
Blodtryck 120/65, blodvärde 139, bebis var fortfarande rörlig men långt ner och så var det lite blodprover pga RH-neg grejen.

Philip och jag har äntligen fått upp allt julpynt hemma och granen står grann i stugan :)! Fast.. det var en enorm gran (kunde man ju lista ut när philip väljer en) så vi fick kapa ungefär en halvmeter... sen ramlade granen på mig fyra gånger med.... men det gick bra! Magen blev stucken av dom dumma barren men den kliar ändå så det var inte stor skillnad från vanligt haha...

Just nu håller jag på med tredje inlämningsuppgiften till uni-kursen... har lite att jobba på, men det är bara o stå ut! Svårt bara att jobba när man är så trött att man bara vill stupa x(

För eventuella framtida jämförelser med grav kan jag ju förövrigt nämna att jag har foglossning (mild sådan men känner av det framåt kvällarna), det är svåååårt att vända sig och ta sig ur sängen, magen kliar (pyttlite mer bristningar) och jag är trött... förra veckan var jag pigg, denna veckan är jag så trött så trött....
2012-12-12 @ 14:59:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0