nedåtgående spiral

Det är precis vad det känns som att jag fastnat i det senaste. En negativ sak kommer sällan ensam. Men imorgon blir en bättre dag! Då ska jag ta tag i problemet en gång för alla. För en gångs skull ska jag göra något som i första hand är för mig.

Hoppas verkligen min barnmorska är på jobbet så jag kan prata med henne imorgon, och hoppas isåfall att hon kan hjälpa mig. Är i vecka 15+4 (eller ja om 30 minuter för att vara exakt) nu om jag inte är helt fel ute så snart hoppas jag på att få känna lite buffar i alla fall, det kanske gör att det känns lite bättre. Sjukhusbesöket igår gav för en gångs skull något så jag slipper gå hemma och oroa mig hela tiden. Eller gå hemma är egentligen vad han ville att jag skulle göra, men änsålänge tackar jag nej till sjukskrivning och kämpar mig igenom denna helgen och nästa veckas jobb sen ska jag ha lite ledighet för mig själv.
Jag och Melanie ska äntligen få lite ordning på saker och ting här hemma och jag kanske slutar vara trött dygnet runt.. .det skulle verkligen vara skönt! Dock kallar sängen mer nu än vad den gjorde innan så jag ska ta mina solbrända armar och gå och lägga mig. Sköööönt!!

2012-08-02 @ 23:30:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: mamma

solbrända armar? Hur har du lyckats med detta?
Jag tror nog att det kommer bli bättre. Puss på dig hjärtebarn

Mamma

2012-08-03 @ 07:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0