Arg!!

Ett enda samtal så förstördes min dag. Samtalet var nämligen från polisen för att någon ringt in anonymt och sagt att issy sitter i bilen. En hund får vara i en stillastående bil i tre timmar (http://www.jordbruksverket.se/amnesomraden/konsument/atthahund/fragorochsvar/fragorochsvaratthahund/farjaglamnahundenibilen.5.72e5f95412548d58c2c8000912.html), vilket vi inte ens kom i närheten av nu. Hon har nerrullade fönster, mat och vatten i bilen och det är ett av hennes favoritställen att vistas på. Dessutom är det knappast någon värme ute idag.!
Hon var ute vid 10 för ca då kom philip till skolan och hon va ute vid 12 en rätt så lång promenad och vid ett får jag samtalet. Philips lunchrast var ffs inte ens över än. Jävla personer som ska lägga sig i. Det är ju inte direkt så att hon är med honom varje dag utan nej jag skolar in Melanie på dagis i TRE ynka dagar och då börjar folk klaga???? Antingen är hon med Philip och kan vara ute varannan timme, vilket helt ärligt är mer än de flesta hundar får över huvud taget eller så kan hon vara hemma medan jag är på dagis.. alltså helt ensam i fem timmar (vilket förövrigt också är lagligt tackar som frågar) instängd i hallen där hon blir stressad. Hon, som många andra hundar, klarar nämligen inte av att vara ensam när hon har tillgång till stora ytor. Då blir det dom vanliga tråkigheterna som man inte vill städa upp när man kommer.

Tack för att jag fick sluddra av mig lite och till dig som ringde:
Fuck you, alla vet vilken bil som är våran och på skolan går det inte fler än 150 pers. Vill du något kan du säga det till oss eller alternativt kolla upp faktan innan du ringer polisen. JÄVLIGT MOGET. Tack och hej.
2012-08-28 @ 13:43:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Jag längtar efter er!!! Jag hoppas vi ses snart.

Kram och Puss

2012-09-06 @ 13:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0