Jobbig känsla i magen

Nu har jag en sån där känsla i magen. En sån som gör att hela dagen känns jobbig och som inte går att bli av med. Ett beslut är alltid ett beslut, men det betyder inte att det är mindre jobbigt för oss runtomkring. Jag hoppas att det blir bra med att prata med någon, ta hjälp av familjen och ta egentid. Riskera livet för vikten är något som jag inte klarar av att se dig göra. Du vet att vi här hemma älskar dig och hjälper dig med vad som än behövs, bara du ber om det.
2012-04-25 @ 16:54:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Josephine

Hej mitt namn är Josephine, jag är en ung mamma på tjugo år. Nyinflyttad till Växjö bor med sambo och son i spetsamossen. Är i behov av art lära känna lite fler vänner. Hör gärna av dig :) [email protected]

2012-05-24 @ 20:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0