sent inlägg

Ja så sent att jag egentligen borde ha lagt mig vid det här laget... men vi hade middagsgäster här tills ganska nyligen och jag behövde ett par minuter för mig själv så här sitter jag igen! Just nu testar vi att ha Mellis i sitt eget rum så babylarmet är igång och jag får väl se hur vi hanterar det den här gången x) Min fina lilla tjej har idag upptäckt att skallran som gammelmorfar gav henne i doppresent är superrolig! Den är i djurskinn så den har ingen färg eller så men hon gapskrattade så fort jag rörde på den, inte en gång, inte två gånger utan i typ en halvtimme. Så sjukt söt!
Det dumma är att jag inte har något direkt intressant att skriva om fortfarande.. känns som om mitt liv är ganska ointressant atm x) det är därför jag verkligen undrar vilka som egentligen läser x) När jag bara skriver om mat, små pytteframsteg och hur jag städar om dagarna så känns det som om att det knappt borde vara någon alls som läser x)
Förövrigt, testade banangröt innan vilket lillskiten totalälskade, hon högg efter skeden och spottade inte ut det minsta! I den stora kampen har än en gång Semper segrat över Nestlé!
Gröten är inte det enda hon hugger efter.. allt annat kan ju vara gott det med
2011-09-06 @ 22:01:02 Melanie 4-6 mån Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag läser med glädje om dina städdagar och de pytteframstegen mitt älskade barnbarn gör :)



Kram på dig älskade dotter!

2011-09-07 @ 07:45:10
Postat av: Pappa

Klart jag läser. Är dålig på att kommentera, föredrar att prata direkt med dig. :-)

Tack igen för gårdagens umgänge och för jättegod mat!

2011-09-07 @ 13:16:02
Postat av: Therese

Även om inte dagarna innehåller så jättemycket...är det ändå roligt att gå in å läsa för att bara se hur ni har det ;-)

Efterlyser gärna lite mer bilder på sötisen...alltid lika kul å se!

Ha det så fint...Kram på er!

2011-09-09 @ 02:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0