promenad!


20/4 satte jag och Philip oss och gungade, mina värkar hade precis börjat och vi var av någon anledning helt lugna. Nu är det dags för Melanie att sitta där... eller ja... sitta är ingen favorit hos henne, stå ska man göra:P Fast hon är sååå nära på att krypa nu i alla fall så hon ligger då inte på golvet och är lugn speciellt ofta:P Nu är det förresten tillräckligt kallt för att börja ha två av Melanies tre overaller. Denna fina fick vi på dopet:D
Just nu ligger hon och sover för första gången idag lillfisen och jag ska sätta igång och faktiskt göra något hade jag tänkt:p har rensat ut kläder och lite annat från hennes rum idag så när mamma och Roy kommer ner nästa gång så slipper vi alla saker som ligger på golvet (som egentligen borde sitta på väggen men det är inte så lätt att få in dom när alla väggar verkar vara bärande >_>) Som jag förstår det så ska Philip komma hem en kort runda idag med, vi får väl se när det blir.
Nu måste jag dra igång en tvätt och plocka undan lite medan jag har ett par lugna minuter! ^^
2011-09-29 @ 12:59:50 Melanie 4-6 mån Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0