grannarna från helvetet...

*03.25 vaknade för ungefär en timme sen för att grannarna spelade ashög musik
*03.30Philip ringde störningsjouren (tänkte ringa vid tolv innan jag la mig, men tänkte då vara en god granne och ge dom lite tid)
*03.40Melanie vaknade så jag matade henne
Nu är klockan exakt lika mycket som den var när melanie föddes. 04.21, och jag har inte kunnat somna om än. Ringde störningsjouren igen och dom har tydigen fått in en massa störningar och ändå har securitas inte kommit än. En timme kan det väl inte ta för dom att komma hit om dom får anmälningar från alla håll och kanter?! Nu lär det ju inte vara någon större mening för mig att somna om ifall de inte slutar snart. EXTREMT irriterande! Nog för att det kan vara okej att ha ganska högljudd fest till tolv, liksom visst det skulle jag också kanske vilja ha någon gång men halv fem?! Jag kommer helt klart vara trött som ett as imorgon (idag) med tanke på att jag har sovit sisådär en 3,5 timme... skulle gäääärna spy mer galla över dessa grannar för det är inte första gången vi ringer störningsjouren vid den här tiden på natten (morgonen). Borde dom inte bli vräkta snart när så många har klagat på dem så många gånger?
conclusion? Idioter.
2011-09-11 @ 04:26:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Pappa

Vill bara säga att jag tycker att du är en fantastiskt bra mamma! Är väldigt stolt över dig! Kram

2011-09-11 @ 14:47:29
Postat av: Emelie

Om ni bor i hyresrätt så får man inte spela eller väsnas så man stör grannarna någon tid på dygnet.

2011-09-13 @ 20:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0