ensam hemma

som rubriken följer så är jag ännu en gång ensam hemma. *Suck* Diskuterar med fröken Jessica om intressanta saker, har en stek i ugnen och Melanie sover sen 1,5 timme tillbaka. Hoppas på en bättre natt ikväll (peppar peppar). Hon hade en riktigt dålig natt till idag men en ganska bra dag idag så nu tror jag det blir lite bättre^^

Jag trodde att Philip skulle vara hemma nu eftersom handledarkursen började vid kvart över fyra, men men lite besviken kan man väl vara när man helt plötsligt finner sig själv ensam i soffan, tvärtemot vad man själv planerat. Aja inget och beklaga sig över!


Melanie, Issy och jag har spenderat dagen hos Nadiah och Linn vilket var mycket trevligt måste jag säga! Dagen har för en gångs skull gått riktigt fort! Imorgon kommer Amanda förbi och på onsdag ska jag fika med Jenka och gå på återträff med föräldragruppen, mycket inplanerat med andra ord vilket jag behöver ^^

Nu väntar Simpsons på mig, tråk tråk tråk, får väl försöka fixa något att äta med men känner mig ganska lat och då är risken att jag äter äppelkakan i kylen istället för riktig mat... och det får inte hända just nu känner jag!
Nu ringde Philip och frågade om de skulle plocka upp mat på vägen hem... mat vill jag ha men känner inte för att vara social, vill bara sitta i min egna lilla bubbla framför tvn känner jag.. Men det är väl bara o bita ihop och vara den man önskar att man orkade vara... när man sovit så lite som jag gjort de senaste två nätterna är man väldigt lättirriterad känner jag... Nattinatt


Saknar att alltid ha någon med mig i alla lägen, inte ens när man låg i soffan ensam var man helt ensam. Och där inne låg den person som jag älskar mest i hela världen och höll mig sällskap. Min älskade underbara dotter♥
2011-09-12 @ 20:32:36 Melanie 4-6 mån Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag förstår hur du känner dig. Jag åkte hem till ett tomt hus i går och kände mig ensam. Men jag är inte själv eftersom jag hela tiden har mig där ;) Förstår du resonemanget. Dessutom har du alltid dem du älskar i ditt hjärta och de som älskar dig har dig i sitt hjärta.



Kram på dig hjärtebarn

2011-09-13 @ 07:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0