110928

Fick klagomål från Jessica idag för att jag inte bloggat på ett tag, men jag har helt enkelt inte tänkt på det tyvärr! Har varit uppe i värmland och hälsat på Sonja och varit i Åtorp och lagt blommor på farmors och gammelfarmor&gammelfarfars gravar. Kändes konstigt att vara i kyrkan, lite minnen från begravningen kommer tillbaka men inte många. Vi spenderade även några timmar på Åtorpmarknaden där Melanie fick en liten vit mössa med päls på av Sonja, nästan exakt en sådan som jag själv hade som barn ^^ träffade även Erika när jag väl var uppe, mycket trevligt! Så kul att äntligen träffas efter att ha pratat i över ett år :P Kul att träffa söta lilla Ollie också!:D


I övrigt var Melanie rätt sur hela resan, det måste vara tråkigt att åka bil så länge när man är så liten. Men hon var glad igen när hon kom hem och fick träffa pappa ^^ Tyvärr så åkte Philip iväg igen i Tisdags så nu är det ännu några dagar utan honom. Det har fungerat bra en dag änsålänge! Melanie har varit på bra humör hela dagen, ända fram tills vi skulle äta hos Jessica, då rök det underbara humöret, men hon hade inte sovit mer än en timme på hela dagen så hon var helt slut! Somnade halv 6 stackarn, ändå har jag försökt få henne att sova hela dagen.


Har egentligen inte mycket mer att säga, förrutom att jag eventuellt har ett "jobb" hehe:P En familj som vill ha hjälp tre dagar i veckan och det passar mig som handen i handsken så jag hoppas verkligen på detta! Håll tummarna för mig:D




Snart börjar sockerfria oktober!!
2011-09-28 @ 18:12:14 Melanie 4-6 mån Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0