01:10

Det är väldigt sällan jag är uppe såhär sent men natten är lite småjobbig för lillskiten. Just nu ligger hon här i soffan och kollar på tv. Tror att hon kommer somna alldeles strax. Lillskiten har både lite hosta och snuva och är lite ledsen så jag har lagt en massa kuddar under henne så det ska bli lättare att andas och hon har fått näsdroppar tre gånger sen vi la henne och det verkar ha blivit bättre! Imorgon ska jag ta ut henne på en promenad och köpa en sån liten spruta som man ger alvedon i ifall hon skulle få feber imorgon, för jobbigt nog är det även sprutdags imorgon... bajs säger jag på det omogna tonåringssätt som jag inte känner för att sluta med.


Nuuu så kan hon inte hålla ögonen öppna mer.. hon har ätit lite ersättning så änsålänge verkar hon inte vara jättedålig. En timme sen jag vaknade ordentligt och gick upp nu, sucks... men jag gör det för min lilla stackars sjukling♥ Så skönt att äntligen förstå varför hon varit så grinig ett tag måste jag ändå påstå.

Tänkte ju egentligen svara på lite kommentarer och så i ett inlägg men med en liten ledsen tjej så hinner man liksom inte x( Ne nu borde jag joina lilltjejen här så jag får lite sömn jag med.

Älskade tjej♥
2011-09-20 @ 01:20:44 Melanie 4-6 mån Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0