Nyttigare liv

Ne nu ska jag ner dom sista fem kilona från graviditeten. Tyvärr är fortfarande en del av vikten massa... hud.. usch och fy för fulmagen. Men men har börjat gå ut och gå två gånger om dagen och håller på sockerfria oktober fortfarande. Råkade smutta på philips icke sockerfria sprite men det räknas inte haha :P Det va helt oavsiktligt.
Dagen började med en runda till Philips skola, affären och åkte sedan hem till Astrid och väckte henne, var nästan beredd på att hon inte skulle vara vaken när jag kom:P Hennes pappa totalälskade Melanie och satt och lekte med henne så deras lilla hund blev jättesvartsjuk x)


Nu sover Melanie (fortfarande) och jag har grundstädat badrummet och lilla toan. Köket har jag städat som vanligt och sen när Melanie vaknar ska jag få ordning på hennes rum och sovrummet. Sen ska vi draut på ännu en promenad^^ Det är supermysigt väder idag så ser fram emot det. Får se om det blir några bra bilder idag :)
2011-10-04 @ 11:48:20 Melanie 4-6 mån Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0