någon dag i oktober

nionde är det kanske? Är inte säker men har fått för mig det. Det har varit en lugn helg med massa promenader i det fina höstvädret (flesta promenaderna i alla fall), möte med fina tjejer, kollat på när Amandra tatuerade sig! Kvällen bjöd på matlagning, bad och nu film på fyran ^^

Vet inte riktigt vad jag ska säga mer egentligen. Jag spenderade kvällen med Issa och Ida i fredags och det var... riktigt kul måste jag säga^^ Längesen jag var ute och dansade^^ Men det är så skönt att ha lilla Mellis hemma o komma hem till. Hon är verkligen en liten ängel med djävulshorn den ungen. Så söt som hon bara kan bli och samtidigt kan hon bli arg som ett bi. Dom senaste dagarna har hon varit väldigt glad oftast men idag fick hon för sig att inte sova så mycket under dagen så hon har varit såå trött och grinig. Jag tänker till och med dra en rövare och väcka henne en stund för mat för hon har knappt ätit något alls på eftermiddagen. Hon verkar inte gilla flaskan längre alls, måste prata med dom på bvc om det.

Ne nu ska jag ta på mig min zebradräkt och mysa ner mig jämte Philip ^^
My love ♥
2011-10-09 @ 21:23:12 Melanie 4-6 mån Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0